个人资料
正文

from LAUGHTER, THE BEST MEDICINE

(2022-02-19 08:56:43) 下一个

Every day a woman stood on her porch and shouted, “Praise the Lord!” And every day the atheist next door yelled back, “There is no Lord!” One day she prayed, “Lord, I’m hungry. Please send me groceries.” The next morning, she found a big bag of food on the stairs. “Praise the Lord,” she shouted. “I told you there was no Lord,” her neighbor said, jumping from behind a bush. “I bought those groceries.” “Praise the Lord,” the woman said. “He not only sent me groceries, but he made the devil pay for them.”

附Google translation:每天都有一个女人站在她的门廊上高呼:“赞美主!” 隔壁的无神论者每天都在回喊:“没有主!” 有一天她祷告说:“主啊,我饿了。 请把杂货寄给我。” 第二天早上,她在楼梯上发现了一大袋食物。 “赞美主,”她喊道。 “我告诉过你没有上帝,”她的邻居说,从灌木丛后面跳了下来。 “我买了那些杂货。” “赞美主,”女人说。 “他不仅给我寄食品杂货,还让魔鬼为它们付出代价。”

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.