正文

又是一天

(2011-03-14 22:44:03) 下一个
晚上去小明家吃晚饭。连吃带拿。

爸爸说,民主是要有适当的土壤的,有适当教育程度的人民,才能得以实现。埃及,和其他中东北非国家,充其量就是朝代更换,而且可能更糟。一旦穆斯林成为国教,会怎么样?

突然间很想念爸爸,想得要哭了。

关于D,昨天他说:SEE YOU SOON, 我问:how soon, count into hours or days? he said into weeks.

即急切地盼望他来,又很害怕,不知道这到底会何去何从。我就是这么情绪化,到这个年纪都很难控制自己的情绪。这辈子是没有什么出息了。

先要把工作的事情稳住,然后才能谈和他的将来。但是我真的想和他有将来吗?我的心说是,我的头脑说不。我花了太多时间在想这些事上了,用来发展自己多好呀。
want you to make me feel like I'm the only girl in the world
like I'm the only one that you'll ever love
like I'm the only one who knows your heart
only girl in the world...
like I'm the only one that's in command
Cuz I'm the only one who understands how to make you feel like a man

want you to take me like a thief in the night
hold me like a pillow, make me feel right

baby I'll tell you all my secrets that I'm keepin', you can come inside
and when you enter, you ain't leavin', be my prisoner for the night


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.