正文

南队27号 【Forever】 by 以梦

(2010-06-25 21:06:41) 下一个


※ ※ ※


forever

i stand alone in the darkness
the winter of my life came so fast
memories go back to childhood
to days i still recall

o how happy i was then
there was no sorrow there was no pain
walking through the green fields
sunshine in my eyes

i'm still there everywhere
i'm the dust in the wind
i'm the star in the northern sky
i never stayed anywhere
i'm the wind in the trees
would you wait for me forever
would you wait for me forever
will you wait for me forever


(试译)
黑暗之中茕茕孓立
生命之冬来得太急
记忆回到了童年时光
那些日子还萦绕心上

那时我曾多么快乐
没有痛苦也没有悲伤
穿越那无边碧绿田野
眼里闪烁的都是阳光

我仍在此 在每个地方
我是风中的尘埃
我是北天的星斗!
我永远漂浮不定
我是风拂过枝头!

可否为我无限守侯
可否为我无限守侯
你是否愿为我无限守侯



http://space.wenxuecity.com/media/1277850809.mp3

下载
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.