轻轻地挥一挥手

居美国华盛顿, 就职政府部门, 花甲年岁, 天天等下班, 月月等薪水, 年年等退休.
个人资料
华府采菊人 (热门博主)
  • 博客访问:
归档
正文

想起一段文革中格笑话--半块红乳腐

(2012-04-07 10:59:17) 下一个
一天, 几个小赤佬马路上头晃来晃去, 呒啥事体做,看到一对青年男女, 从动作上可以看出是在谈朋友,大家都是过来人, 知道结婚前后荡马路的相互动作是不同的。
迭几个小赤佬打甏起劲了, 一个讲“我可以拿伊拉俩家头拆散”, 其他几个自然不信, 那么就打赌一块小冰砖。
迭只小鬼上去了, 对话和动作如下(以小,男, 女为名)
小(上前拉了拉男的衣袖):阿哥,好回去咧
 男(回头瞄一眼小,没介意):侬啥人啊?
小: 阿哥, 好回去了, 爷老头子叫侬回去啦
男(摔开小拉他的衣袖): 死开死开,小赤佬, 啥人认得侬啊,(转过身对女):啊里得来个小赤
       佬,我又勿认得伊,搞啥屁招经。
小:阿哥, 真格, 侬再勿回去,老头子光火来。
男(冒火): 滚衲娘个咚采,啥人是侬阿哥啊? 侬拆哪搞七捻三,当心吃生活!
小(装怕相,又拉着男的衣袖):阿哥, 真个, 爷老头子老勿开心个,勒屋里骂三门,叫我出来寻
       侬,寻着了侬又勿肯回去。
男(凶狠狠地):松手! 侬松手伐?再勿松手真格刮侬耳光了啊!
女(一边冷眼不语)
小(更拉紧了点男衣袖):阿哥, 侬跟我回去, 好勿啦, 侬勿回去阿姆还要骂我来
男(猛推一把小):滚衲娘个蛋, 阿里得来个小赤佬, 冒充我阿弟, 我阿里得有迭种坍招式阿
      弟阿? 碰着赤佬了,死开点!
小(眼泪出来一点,用手一擦):侬勿回去,侬晓得伐,隔壁阿三来问侬讨迭件的确凉衬衫,伊讲侬已
       经借了好几日还勿还给伊, 伊还要用来,阿姆老勿捂心格,讲侬自家没有嘛就勿要借来轧台型。
男(火冒三丈,作势要踢小):侬跑开伐, 侬再勿跑开, 看我勿一脚拿侬踢到马路对过去!?
小(哭出声了):好好,侬勿回去, 我回去告诉爷娘, 侬老卵不过,本来阿姆替侬还留了半块红乳腐,回去我去吃特伊, 勿特侬留了。(跑开了)
男(回头望, 见女欲走开):侬勿要跑呀, 侬听我讲呀, 迭只瘪三真个勿是我阿弟, 真个啥人认得
      伊呀,勿要跑呀, 听我好好替侬讲, 阿拉屋里勿是轧推板格....  侬好好叫听我替侬讲呀  ....
 


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (3)
评论
obama 回复 悄悄话 回复ddw100的评论:
康平路上的崔根娣?
凡人烦人 回复 悄悄话 哈哈哈哈,老早迪是伽能样子的,阿拉小辰光也做过的,哈哈哈哈,笑煞塔我了!!!
ddw100 回复 悄悄话 这是一件真实的事,发生在康平路上。这个“小”的应该叫“崔XX"
登录后才可评论.