雪狐浅吟

开创一个平台可以和朋友们交流。
正文

Feelings

(2009-11-06 12:18:58) 下一个


Feelings

By Morris Albert

Feelings, nothing more than feelings, 感觉胜过一切
Trying to forget my feelings of love. 想要忘却爱的感觉
Teardrops rolling down on my face, 此时我已泪眼婆娑
Trying to forget my feelings of love. 想要忘却爱的感觉

Feelings, for all my life I'll feel it. 感悟 – 我的一生
I wish I've never met you, girl; 我希望从来没有遇见过你,女孩
You'll Never Come Again. 你再也不会出现

Feelings, wo-o-o feelings, 感觉,Wo 感觉
Wo-o-o, feel you again in my arms. 仍然感觉到拥你入怀
Feelings, feelings like I've never lost you 感觉,仍然感觉你没有离开
And feelings like i've never have you 而又感觉我从不曾拥有过你
Again in my heart. 在我心里

Feelings, for all my life I'll feel it. 感悟 – 我的一生
I wish I've never met you, girl; 我希望从来没有遇见过你,女孩
You'll never come again. 你再也不会出现

Feelings, feelings like I've never lost you感觉,仍然感觉你没有离开
And feelings like i've never have you而又感觉我从不曾拥有过你
Again in my life. 在我心里

Feelings, wo-o-o feelings, 感觉,感觉
Wo-o-o, feelings again in my arms. 再次感觉拥你入怀
Feelings... 感觉。。。
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.