雪狐浅吟

开创一个平台可以和朋友们交流。
正文

Unchained Melody –“人鬼情未了”

(2009-11-22 15:14:07) 下一个



Unchained Melody –“人鬼情未了”

by The Righteous Brothers


Oh, my love, my darling 我的情,我的爱

I ve hungered for your touch a long, lonely time. 寂寞长日,我思念着你的爱抚

And time goes by so slowly and 度日如年

time can do so much, 今非昔比

are you still mine? 你是否依然爱我?

I need your love 我需要你的爱

I need your love我需要你的爱

God speed your love to me! 上帝向我诉说你的爱

Lonely rivers flow to the sea to the sea 孤寂的河流涌入海洋

To the open arms of the sea. 涌入大海宽广的怀抱

Lonely rivers sigh 寂寞的河流叹息

Wait for me, wait for me! 等待我,等待我

I ll be coming home 我将回到故乡

wait for me! 等待我

Oh, my love, my darling我的情,我的爱

I ve hungered, hungered for your love a long, lonely time. 寂寞长日,我思念着你的爱抚

Time goes by so slowly and度日如年

time can do so much今非昔比

are you still mine? 你是否依然爱我?

I need your love我需要你的爱

I need your love我需要你的爱

God speed your love to me! 上帝向我诉说你的爱!
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
北京馋人 回复 悄悄话 好听的情歌。。。。。。
登录后才可评论.