雪狐浅吟

开创一个平台可以和朋友们交流。
正文

Listen to the rain!

(2009-10-27 19:13:46) 下一个


Listen to the rain!

Every time, the rain comes down 每当下雨时
Close my eyes and listen 我会闭上眼睛聆听
I can hear the lonesome sound 我能听到来自天空的
Of the sky, as it cries寂寞的哭泣

[Chorus Begins]

Listen to the rain! 聆听雨声
Here it comes again! 这感觉会再次降临
Hear it in the rain! 在雨中聆听

[Chorus Ends]
Feel the touch of tears that fall 感觉到滚动泪水的触摸
They won’t fall forever 它们不会永远流淌
In the way, the day will flow 时光在流动
All things come, all things go 万物复苏又消逝

[Chorus Begins]
Listen to the rain!  聆听雨声
Here it comes again! 这感觉会再次降临
Hear it in the rain! 在雨中聆听
[Chorus Ends]

Late at night, I drift away 深夜,我渐行渐远
I can hear you calling 我能听到你的呼唤
And my name is in the rain 而我的名字在雨中飘荡
Leaves on trees, whispering 树叶在耳语
Deep blue seas, mysteries 大海泛着神秘的蓝光

Even when this moment ends 即使转瞬即逝
Can’t let go this feeling 感觉犹存
Everything will come again in the sound falling down 一切还会在雨中降临
Of the sky, as it cries 那来自天空的哭泣
Hear my name in the rain 聆听我的名字在雨中飘荡




[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.