雪狐浅吟

开创一个平台可以和朋友们交流。
正文

Marble Halls

(2009-10-27 19:10:31) 下一个


Marble Halls

I dreamt I dwelt in marble halls  我梦见我住在大理石大厅
With vassals and serfs at my side,
由家臣和仆人伺奉
And of all who assembled within those walls
所有人聚集在高墙内
That I was the hope and the pride.
这是我所希望和骄傲的
I had riches all too great to count
我财富丰裕
And a high ancestral name.
出身名门

But I also dreamt which pleased me most
但是我最幸福的所求
That you loved me still the same,
是你永远不变的爱情
That you loved me
你爱我
You loved me still the same,
你永远不变的爱情
That you loved me
你爱我 
You loved me still the same.
你永远不变的爱情

I dreamt that suitors sought my hand,
我梦见追求者寻求我的手
That knights upon bended knee
那位骑士为我屈膝
And with vows no maidens heart could withstand,
没有哪个少女可以抵挡住他的誓言
They pledged their faith to me.
他信誓旦旦的向我起誓
And I dreamt that one of that noble host
我梦见了这样一位高尚的君臣
Came forth my hand to claim.
他牵住了我的手-他选择了我

But I also dreamt which charmed me most
但是我还梦见了我最荣幸的渴望
That you loved me still the same
你永远不变的爱情
That you loved me
你爱我
You loved me still the same,
你永远不变的爱情
That you loved me
你爱我
You loved me still the same.
你永远不变的爱情
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.