雪狐浅吟

开创一个平台可以和朋友们交流。
正文

Father In Heaven

(2009-10-27 19:08:10) 下一个


Father In Heaven

Father in Heaven, God bless us
Father in Heaven, God bless me
My soul, my heart, my glory
Praise be to you, oh God

Long is the peaceful day
Long is the night without gloom
Wonder, joy, love
Praise be to you, oh God

I praise you from day to day
I praise you night after night

Father in Heaven, God bless us
Father in Heaven, God bless me
The moon, the sun, the wind
Praise be to you, oh God

天堂里的上帝

天堂里的上帝, 上帝保佑我们,
天堂里的上帝, 上帝保佑我,
我的灵魂, 我的心, 我的荣耀,
哦,上帝, 赞美你。

长久的和平时期,
长久的没有阴暗的夜,
奇迹, 欢乐, 爱,
哦,上帝, 赞美你。

我日日为你赞美,
我夜夜为你赞美。

天堂里的上帝, 上帝保佑我们,
天堂里的上帝, 上帝保佑我,
月亮, 太阳, 风,
哦,上帝, 赞美你



[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.