粉帕戏君子,芳颦笑镜中

风起风平,疯来疯去,风过留痕
个人资料
fpxjz (热门博主)
  • 博客访问:
正文

给我曾经爱过的和爱过我的人

(2009-05-08 21:56:04) 下一个

听到这首老歌,伴着外面的雨声,想起了我曾经爱过和爱过我的人。每个人都带给我过快乐,都给我留下美好的记忆。虽然有过遗憾,虽然有过眼泪,但随着时间的推移,记忆中的他们总是那么温馨,还有一点点淡淡的忧伤。爱应该是美丽的,希望每个人都能忘记曾经的争吵,曾经的恨,记住那些快乐时光。

To all the girls i've loved before: Willie Nelson & Julio Iglesias



To all the girls I've loved before
Who travelled in and out my door
I'm glad they came along
I dedicate this song
To all the girls I've loved before


To all the girls I once caressed
And may I say I've held the best
For helping me to grow
I owe a lot I know
To all the girls I've loved before


The winds of change are always blowing
And every time I try to stay
The winds of change continue blowing
And they just carry me away


To all the girls who shared my life
Who now are someone else's wives
I'm glad they came along
I dedicate this song
To all the girls I've loved before


To all the girls who cared for me
Who filled my nights with ecstasy
They live within my heart
I'll always be a part
Of all the girls I've loved before

The winds of change are always blowing
And every time I try to stay
The winds of change continue blowing
And they just carry me away

To all the girls we've loved before
Who travelled in and out our doors
We're glad they came along
We dedicate this song
To all the girls we've loved before

To all the girls we've loved before
Who travelled in and out our doors
We're glad they came along
We dedicate this song
To all the girls we've loved before

---------------------------------------------------
Forever99 于 09-05-08 22:05:16
记忆永远都是美好的.

彼时的痛苦与眼泪,都是此时甜蜜与微笑.

所谓,往事随风,一笑而过.

让我尴尬的是,我努力追求我爱的人,反而是爱我的人给予我彼时最好的呵护与此时最开心的微笑(回忆).

• 你们英语都比偶们强啊! -阿里- ♂ 给 阿里 发送悄悄话 阿里 的个人博客首页 (10 bytes) (8 reads) 5/8/09 
• 谢谢:) -房客- ♂ 给 房客 发送悄悄话 房客 的个人博客首页 (0 bytes) (4 reads) 5/8/09 
• 回复:给我曾经爱过的和爱过我的人 -Forever99- ♀ 给 Forever99 发送悄悄话 创建自己的博客 (209 bytes) (83 reads) 5/8/09 
• 当然啊, 呵呵:) -房客- ♂ 给 房客 发送悄悄话 房客 的个人博客首页 (0 bytes) (3 reads) 5/8/09 
• 同感.所以女人一定要嫁给爱你的人,只希望他也是你爱的人:) -心静风平- ♀ 给 心静风平 发送悄悄话 心静风平 的个人博客首页 (0 bytes) (11 reads) 5/8/09 
• 其中一个好像是Julio Iglesias -不明则问- ♂ 给 不明则问 发送悄悄话 不明则问 的个人博客首页 (24 bytes) (11 reads) 5/8/09 
• to all the girls I 've loved before -runner3003- ♂ 给 runner3003 发送悄悄话 runner3003 的个人博客首页 (127 bytes) (25 reads) 5/9/09 
• 芳芳内心很温柔的。 :) -无银- ♀ 给 无银 发送悄悄话 无银 的个人博客首页 (0 bytes) (2 reads) 5/9/09 

还是没笔名


2009-05-09 10:29:35
   发表于: 2009-05-09 10:29:35  [引用] 
 
 
没有,女人不是怨恨。女人是追求最美好的东西比较彻底,全心全意的那种 - 所以旧情不忘应该不是女人的强项 :)

知道Julio曾经是皇马的守门员吗? :)

知道皇马吗? :)

对了,怎么不大喜欢他那个儿子 - 歌唱有点儿嗲,没他老爹阳刚似的 :)


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.