安在當下

以恬愉为务 以自得为功
正文

【源头天父】给人类的信息——我即是你们

(2012-03-25 19:30:26) 下一个

MESSAGE TO HUMANITY—— I AM YOU(节选)

By ONE (I AM) PAPA

“一”(本源)天父,通过基博传递

Mar 23, 2012 - 11:42:57 PM

原文:http://abundanthope.net/pages/kibo/MESSAGE-TO-HUMANITY--I--AM--YOU.shtml

stohz翻译

YOU ARE WATCHING

BUT YOU DO NOT SEE

YOU ARE LISTENING

BUT YOU DO NOT HEAR

你们在观看

但你们没有看到

你们在倾听

但你们没有听到



YOU HEAR WHAT YOU WANT TO HEAR

AND SEE WHAT YOU WANT TO SEE

你们会听到你们所想听到的

会看到你们所想看到的



DO YOU SEE ME?

DO YOU HEAR ME?

DO YOU SEE WHAT I AM?

DO YOU HEAR MY VOICE INSIDE OF YOU?

DO YOU KNOW WHAT YOU ARE?

DO YOU KNOW WHAT I AM?

你们看到我了吗?

你们听到我了吗?

你们看到我是什么了吗?

你们听到我在你们内在的声音了吗?

你们知道你们是什么了吗?

你们知道我是什么了吗?



YOU THINK THAT YOU ARE PAYING ATTENTION

YOU SAY THAT YOU ARE PAYING ATTENTION

你们认为你们在留意

你们说你们在留意



TO WHAT?

TO THEM OR TO ME?

留意什么?

他们还是我?



TO WHAT IS AROUND YOU

OR WHAT IS WITHIN YOU?

留意你们周围的事物

还是你们内在的事物?



I SPEAK TO YOU ALL THE TIME

EVERY MOMENT OF YOUR BEING

WITHIN YOU AND WITHOUT YOU

IN PASSING WORDS AS YOU WALK BY

IN SIGNS AND BILLBOARDS AND LICENSE PLATES

AND THE CALL OF BIRDS

AND THE LAUGHTER OF CHILDREN

AND THE WIND

IN SMELLS THAT TOUCH YOU

AS YOU PASS EACH OTHER BY

IN THE OCEANS AND RIVERS

MOUNTAINS AND VALLEYS

IN TREES AND FLOWERS

IN YOUR PLANET

YOUR WORLD

YOUR SISTER AND MOTHER

MY CHILD

IN THE SUN AND MOON

STARS AND NEBULAS

IN ENERGY ABUNDANT

CONSCIOUSNESS ALL-PERVADING

我一直在对你们交流

在你们存在的每一刻

在你们身之内外

在你们随身而过的言语中

在指示牌和广告牌以及车牌中

在鸟儿的鸣叫中

在孩子们的笑声中

在风中

在飘向你们的味道中

当你们彼此经过

在海洋与河流中

山川与峡谷中

在树林与花丛中

在你们的行星中

你们的世界

你们的姐妹与母亲

我的孩子

在太阳与月亮中

星体与星云中

在有着充沛的能量

遍及一切的意识中



YOU SEE ALL AROUND YOU

DO YOU SEE WITHIN YOU?

CAN YOU FIND ME WITHIN YOU?

你们看到了你们周围的一切

你们看到了你们内在吗?

你们能发现我在你们之内吗?



THIS IS THE TIME

THIS IS THE PLACE

FOR YOU TO FIND YOUR TIME AND PLACE

YOUR TIME AND PLACE

YOUR BEING

YOUR SOURCE AND CENTER

THAT I AM

此时

此地

是要你们去发现你们时间与位置

你的时间与位置

你的存在

你的源头与中心

那是我所是的



YOU HAVE BEEN TOLD MANY THINGS

ACCEPTED MANY THINGS

NOW

ACCEPT THIS

你们被告知过许多事情

接受过许多事情

现在

接受这个



WHAT IS TRANSPIRING AS YOU READ THIS

IS MY WILL

THIS IS A SPIRITUAL EVENT AND EXPERIENCE

THIS IS A CONSCIOUSNESS EVENT AND EXPERIENCE

THIS IS NOT A FINANCIAL EXPERIENCE

THIS IS NOT A POLITICAL EXPERIENCE

THIS IS NOT AN EXTRATERRESTRIAL EXPERIENCE

你们所读到的正在发生的一切

是我的意志

这是一场灵性事件与经历

这是一场意识事件与经历

这不是一场金融经历

这不是一场政治经历

这不是一场外星经历


THESE ARE ALL THINGS

THAT YOU HAVE CREATED A NEED FOR

IN YOUR EXPERIENCE

这些是所有一切

你们所创造的一种需求

在你们的经历中



YOUR EXPERIENCE

IS MY EXPERIENCE

I AM YOU IN MANIFEST EXPRESSION

FOR THE SAKE OF EXPERIENCE

I WILL

I, EVEN I

I WILL FOR YOU TO EXPERIENCE

ASCENSION

THIS IS AN EXPERIENCE OF CONSCIOUSNESS

YOU WILL PERCEIVE IT AS BEST YOU CAN

YOU WILL PERCEIVE IT AS A GALACTIC EXPERIENCE

A FINANCIAL EXPERIENCE

A POLITICAL EXPERIENCE

A RELIGIOUS EXPERIENCE

A PHYSICAL EXPERIENCE

EVEN AN EMOTIONAL AND MENTAL EXPERIENCE

你们的经历

即是我的经历

在显化的表现中我成为你们

为了体验

我将会

我,即使我

我想要让你们去经历

扬升

这是一种意识的体验

你们会尽你们所能去感受它

你们会将它感受为一场星际经历

一场金融经历

一场政治经历

一场宗教经历

一场肉体经历

甚至是一场情感与精神经历



NONE OF THESE MATTERS

THEY ARE BUT PERCEPTIONS IN EXPRESSION

FOR THE SAKE OF EXPERIENCE

所有这一切都不重要

它们都只是感受的表达

都是为了经历



YOU ARE WHAT I AM

I AM WHAT I AM

你们是我所是

我是我所是



ONE

那“一”



WHAT YOU ARE EXPERIENCING

IS AN ASCENSION OF CONSCIOUSNESS

FOR THAT IS YOUR BEING

IT IS A LINE THAT MUST BE CROSSED

THAT YOU MAY STEP INTO FOREVER

你们正在经历的

是一场意识的扬升

因为那是你们的存在

它是一条必须要被跨过的线

一条你们可以永远踏进的线



PREPARE YE YOUR SOULS = YOUR CONSCIOUSNESSES

IF YE HAVE THEM

AND ENDURE THIS UPLIFTING

IF YE CANNOT ENDURE

THEN YE WILL TAKE THIS CLASS

THIS COURSE

THIS TEST

AGAIN

UNTIL YE CAN ENDURE

准备好你们的灵魂,即你们的意识

假如你们拥有它们

那就经受这次提升

如果你们无法经受

那么你们会再次参加这个班级

这个课程

这个考验

直到你们能够经受



YE SHALL PASS

THE TIME WILL COME

WHEN YE SHALL PASS

IF YE BUT CHOOSE IT

IT IS YOURS TO HAVE AND TO DO

NOW OR LATER

THE CHOICE IS YOURS

你会通过

那一刻会到来

那时你将会通过

如果你仅是选择它

它就是你所拥有的和所做的

现在或是以后

你来选择



IT IS A SIMPLE THING

TO SEE

TO BE

TO LIVE

THE LOVE AND LIGHT

OF ALL THINGS AS ONE

这是件容易的事

去看

去成为

去生活在

万物合一的

爱与光中



YE HAVE ENDURED THE GREAT DARKNESS

NOW

ENDURE THE GREAT LIGHT

你们已经经受了巨大的黑暗

现在

去经受这巨大的光明



YE HAVE ENDURED THE GREAT FEAR

NOW

ENDURE THE GREAT LOVE

你们已经经受了巨大的恐惧

现在

去经受这巨大的爱



YE HAVE ENDURED

THE GREAT LIE

NOW

ENDURE THE GREAT TRUTH OF

WHAT I AM

你们已经经受了巨大的谎言

现在

去经受[我是什么]

这巨大的真理


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.