个人资料
正文

新年來臨灰變五彩 元旦向前令人鼓舞

(2013-01-01 12:29:09) 下一个

我花在艺术与文字研究的时间比大约是3:1。最近,我有一个最好的发现,是更棘手的,超乎想象的。

功夫不饶人,如果對照陈yan宁使我惊讶,近乎完美的人像的光辉榜样,把我的突破性的想法进一步写作有很长的路要走。

同时,我也会使用其他人的成功案例作为我自己的鼓励,我的期望可能是比他们更好或不逊于,再加上我知道一些人的發跡是依靠其优越的条件,以及如何在早期的成功之後陷入低迷。應當开始有远见改变我的旧思维方法成为必要。

The time ratio for me to spent on art vs. words research is about 4:1. Recently I had a best discovery which is more tricky and beyond imagination.            
功夫不饒人, if say Chen Yanning's portrait amazed me as a brilliant example for near perfection, my further writing on my breakthrough idea has a long way to go.               
Meanwhile, I might use other’s success stories for my own encouragement for mine is probably better or not inferior than theirs, plus i am aware of that how some of others relied their superior condition and how sluggish after their earlier success. Start earlier by farseeing to change my old thinking become necessary. 2.5.2013

歡歡喜喜過個年 New FINDING for DISSECTing words is the best, more universal. 1.11.2013 Which proved: 1.Generally many Chinese are less creative despite of being artistic. 2. Toughness of Hunaness or, you donkey :)

新年來臨灰變五彩  元旦向前令人鼓舞 步伐"輕鬆"pine兼備二任  公司節儉分文不失  蝙蝠有福戰鬥在即 標緻秀麗恰當合宜 我來了  16 English words

癸巳貴在歸世,軌道規劃詭奇 guisi expensive in normalized World, track planning Sly Odd

三腳凳可立,三腳貓難行,方印缺一角,打回補漏洞

去年有財 今年熬菜 蛇無足行 不好不壞  Last year profitable/Boil vegetables this year/The snake crawls without feet/Neither good nor bad

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.