个人资料
正文

Hi Ne Ni 我在這裡

(2010-10-17 20:43:35) 下一个

以賽亞書6:8 "我又聽見主的聲音說、我可以差遣誰呢、誰肯為我們去呢? 我說: "我在這裡、請差遣我。" 你願意嗎?Isaiah 6:8 "Then I heard the voice of the Lord saying, "Whom shall I send? And who will go for us?" And I said, "Here am I. Send me!" Will you say to the Lord, ""Here am I. Send me!"?


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.