因为我爱你如果我跪下双膝来恳求您..."> 因为我爱你如果我跪下双膝来恳求您..." /> Because I love you - 博客 | 文学城
个人资料
法国薰衣草 (热门博主)
  • 博客访问:
文章分类
归档
正文

Because I love you

(2008-05-19 06:27:17) 下一个
Because I love you(英文歌,中文翻译)---献给受难的同胞!


因为我爱你

如果我跪下双膝来恳求您
如果我跨过深海和您在一起
您是否还会让我失望?

如果我登上最高峰来紧抱您
如果我每夜都会说我爱您
您是否还会让我失望?

我很抱歉,如果它听起来有点可悲
我只是担心,非常担心
您会让我失望

因为我爱您,爱您
爱您,所以不要让我失望

如果我游过最长江来呼唤您的名字
如果我说我对您永远不变
您是否还会犹豫?

我很抱歉,如果它听起来有点可悲
我只是担心,非常担心
您会让我失望

因为我爱你,爱你
爱你,所以不要让我失望

我很抱歉,如果它听起来有点可悲
我只是担心,非常担心
您会让我失望

因为我爱您,爱您,啊!
我爱您,爱您,爱您


Because I love you

If I got down on my knees and I pleaded with you
If I crossed a million oceans just to be with you
Would you ever let me down?

If I climbed the highest mountain just to hold you tight
If I said that I would love you every single night
Would you ever let me down?

Well I'm sorry if it sounds kinda sad, it's just that
Worried, so worried
That you let me down

Because I love you, love you
Love you, so don't let me down

If I swam the longest river just to call your name
If I said the way I feel for you would never change
Would you ever fool around

Well I'm sorry if it sounds kinda bad, just that
Worried, cuz' I'm so worried
That you let me down

Because I love you, love you
Love you, so don't let me down

Well I'm sorry if it sounds kinda bad, just that
Worried, cuz' I'm so worried
That you let me down

Because I love you, love you, woe
I love you, love you, love you

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.