我们爱,因为神先爱我们(约壹4:19)

those blessings God sends from heaven to make us smile, laugh, or to break our hearts and gently nudge us closer to His side
正文

【真人兽】中国元素 + 清爽夏天 + 给大家再唱首歌~

(2010-04-22 09:35:57) 下一个


首先要说的是,不是不想唱新歌,而是电脑坏了,暂时录不了了。只能拿前段时间唱的凑数:卡朋特的《Top of the World》 ,歌词见底~ :)

经常来这里玩,以前也兽过几次,大家知道我的东西都不贵,就看着玩吧~

Photoshop在修电脑时删掉了,所以今天没面纱,但......戴了墨镜......实在没有这里一些可爱姐妹们勇敢,请见谅~

好,上片片——

这次回国买了几件休闲的小唐装,特别喜欢,都不贵。每件平均¥50不到,都是老妈帮讲的价。还想买几件好的,但都需要订做,而我只有一周的时间,所以下次回国吧。牛仔短裤¥40,是大学同学帮我讲的价!呵呵~不回国不知道自己弱~ 牛仔短裤是带背带的,后面会看见。



这件,呵呵~后来不敢穿它出去逛街了,尤其是在超市里,一圈下来会被老外拦住无数次问是在哪里买的,或直接走到我面前告诉我:Your top is so beautiful! 甚至还有人从旁边经过后,又绕回来告诉我他们喜欢这件TOP! 我骄傲的告诉每个人,It's from China, and only $8 Canadian dollars! 还想照照背面,背面的图案更精彩,但...水平不够哇~



这件穿上就是一餐厅服务员~老外都说好看,中国人朋友看着都笑,哈哈!



老妈最喜欢我穿裙子。这件是在Smart Set买的,$14 还是 $9 记不清了。非常喜欢它的图案,当时想:只要能穿进去就拿走。咯咯~ 今天收拾衣箱,所以很多衣服都是褶儿,看官们见谅!



这件上衣是上周买的,Tommy的,原价好像是$100多,我是税后$23买的。一试穿,就知道它是我的!


最喜欢它的领子......让我做一次“蒙面女侠”!


清凉一夏......


牛仔短裤放上背带就是这样的效果,我好喜欢!


这张是带墨镜前照的,呵呵~ 中间的红top没照出效果,实际上它的裁剪真的是非常好,简直就是为我订做的一样,非常贴身。从领口到衣襟都是扣,扣的我直出汗啊~


就到这里吧,休息~休息~ 祝大家夏天愉快!

Top Of The World

I'm on the top of the world looking down on creation
And the only explanation I can find
Is the love that I've found
ever since you've been around
Your love's put me at the top of the world

Such a feeling's coming over me
There is wonder in most everything I see
Not a cloud in the sky
Got the sun in my eyes
And I won't be surprised if it's a dream
Everything I want the world to be
Is now coming true especially for me
And the reason is clear
It's because you are here
You're the nearest thing to heaven that I've seen

I'm on the top of the world looking down on creation
And the only explanation I can find
Is the love that I've found
ever since you've been around
Your love's put me at the top of the world

Something in the wind has learned my name
And it's tellin' me that things are not the same
In the leaves on the trees
and the touch of the breeze
There's a pleasin' sense of happiness for me
There is only one wish on my mind
When this day is through I hope that I will find
That tomorrow will be
just the same for you and me
All I need will be mine if you are here

I'm on the top of the world looking
down on creation
And the only explanation I can find
Is the love that I've found
ever since you've been around
Your love's put me at the top of the world
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.