都是国人

“你是条龙, 到哪都是条龙”“你是条虫, 在讲也是虫”‘学会好武艺, HUO (卖)于帝王家”兄弟要齐心, 小了, 齐家, 大了, 安邦.
个人资料
正文

靠前几天我冒充上海大爷教话, 教出问题来了..请求帮忙

(2008-08-07 11:12:48) 下一个
靠前几天我冒充上海大爷教话, 教出问题来了..请求帮忙

还有冒充山东弟兄(泡在那呀), 我是他弟兄呀

哎..

谁能帮忙我..快,报帮我翻译下...

-----

侬晓得阿拉啥格意思额。。。


***********************************************************

阿拉吖来轧轧闹猛 :-)


阁藏事体大概勒了十五年前。当时辰光别厢宁格手机短消息刚刚行起来。其中有一段是嘎能样子格:“暗是绿,暗是竹,暗是透春绿,暗是透春竹。”阁段么事开国语读一遍,再用山东方言想一想,就应该晓得是啥格意思了。

阁格一天中朗厢,单位里格同事刚刚勒勒契饭,就有一个聪明宁,勒勒炼戆劲。侬晓得伊勒勒做啥?就勒勒大家契勒起劲格辰光,伊会得耐阁段么事当勒大嘎格面,用国语读了一遍,声音唉老响格来。结果呢?大家笑得来饭吖契勿动。侬晓得伊是啥格反应啊?伊唉会得穷门大家笑点啥。勿门唉勿要紧,一门兹后,一帮宁笑得来一个一个要横到地朗厢了!

后赛来,老总来了,伊门:呐笑啥?有宁耐阁藏事体冈把老总听。侬晓得老总啥格反映?伊冈阁段么事美啥好笑格嘛。阁么大家吖只好保持严肃。吖里晓得等脱一歇歇,老总勒勒老板椅朗厢突然之间哈哈大笑。阿拉门伊笑啥?伊对牢阁格宁冈:派派侬介聪明,哪能吖会得犯阁种低级错误格啦!

侬晓得阁个聪明宁啥格反映?伊冈:阁段么事有啥好笑格啦。后赛来,又声音老向格读了一遍。侬想想,阁格一天下半天,公司里厢唉会得有高格工作效率伐?
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
灿若秋枫 回复 悄悄话 很绝!
登录后才可评论.