可爱梦园 (*^_^*) * 爱要有你才完美

愛有許多種,哪一種才是永恆的? 我用一生一世的心,去等一生一世的情!
个人资料
Loveforever1314 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

三千年前

(2008-04-11 04:12:58) 下一个



三千年前

 

再见 唔好怪我第一句就同你讲再见

因为我真系专情来同你道别咖

你唔讲 净系听我讲 阵时个世界好安静

而家嘈 衬得我特别吱喳 特别开心

我记得 同你去睇日落

你会响我耳仔边讲 你讲得好细声

其实我一都听唔清楚咖

不过 我好锺意听你啖样同我讲

以後 再没有人啖样同我讲喇

因为你话畀我知 你要走喇

忽然间 经过好多年

我?再睇过日落

 

瞬息面前 还可一见

谈情与苦 渐无聊

尽心挂念 泪海堆田

浪漫搁浅 旧欢一遍

 

我记得 你同我去过每一个地方

果地方 通通留下我心里面

我唔会讲

我老喇 我只系会讲

我度太耐 时间耐

难免知道人总会慢慢?将过去淡忘

又会睇住 无声无息的样消失

我点解要走

我先两日 唔知谂紧乜

无端端走 去睇日落

个日落 就同我记得陪住你睇?个样一样

不过就算我点样装出若无其事

我都没有办法唔承认

我失去实在太多喇

 

瞬息面前 还可一见

谈情与苦 渐无聊 

尽心挂念 泪海堆田

浪漫搁浅 旧欢一遍

 

我要走喇

如果你记得返我系边个

我知道

你一定会 好唔舍得我

仲会好挂住我咖

再见


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
lijiafan 回复 悄悄话 你一定仲会好挂住我咖,哈!早忘记喇!


登录后才可评论.