个人资料
  • 博客访问:
正文

吻别 - Take Me to Your Heart 中英两唱

(2008-06-19 13:13:15) 下一个





吻别
- 张学友      
作曲:殷文琦 作词:何启弘 
Take Me to Your Heart - Michael Learns  Words: Jascha Richter

前尘往事成云烟 / Hiding from the rain and snow
消散在彼此眼前 / Trying to forget but I won't let go
就连说过了再见 /     Looking at a crowded street
也看不见你有些哀怨 / Listening to my own heart beat
给我的一切 你不过是在敷衍 /         So many people all around the world
你笑的越无邪 我就会爱你爱得更狂野 / Tell me where do I find someone like you girl

总在刹那间 有一些了解 / Take me to your heart take me to your soul
说过的话不可能会实现 /  Give me your hand before I'm old
就在一转眼 发现你的脸 / Show me what love is - haven't got a clue
已经陌生不会再像从前 /  Show me that wonders can be true
我的世界开始下雪 冷得让我无法多爱一天/
They say nothing lasts forever, We're only here today
冷得连隐藏的遗憾 都那么的明显 /  
Love is now or never, Bring me far away

我和你吻别 在无人的街 / Take me to your heart take me to your soul
让风痴笑我不能拒绝 /    Give me your hand and hold me
我和你吻别 在狂乱的夜 / Show me what love is - be my guiding star
我的心 等着迎接伤悲 /   It's easy take me to your heart

想要给你的思念 / Standing on a mountain high
就像风筝断了线 / Looking at the moon through a clear blue sky
飞不进你的世界 / I should go and see some friends
也温暖不了你的视线 / But they don't really comprehend
我已经看见 一出悲剧正上演 /         Don't need too much talking without saying anything
剧终没有喜悦 我仍然躲在你的梦里面 / All I need is someone who makes me wanna sing

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.