正文

辗转贝多芬---Chuck Berry ^__^ + 弹弹翻译

(2008-03-11 12:51:29) 下一个


Im gonna write a little letter, 我要写个悄悄话
Gonna mail it to my local dj. 发给快递斑猪
Its a rockin rhythm record 是几个摇滚帖子
I want my jockey to play. 让他给置顶
Roll over beethoven, I gotta hear it again today. 贝多芬郁闷巴 我管他那么多

You know, my temperatures risin 看我很火爆巴
And the jukebox blows a fuse. 快递被水淹拉
My hearts beatin rhythm 我心打着节奏
And my soul keeps on singin the blues.我灵唱着蓝调
Roll over beethoven and tell tschaikowsky the news. 小贝翻身起来去找小柴诉苦巴~

I got the rockin pneumonia, 我得的这叫摇摇肺炎
I need a shot of rhythm and blues. 谁给我贴首老R&B巴
I think Im rollin arthiritis 我还有滚滚关节炎
Sittin down by the rhythm review. 用鼠标点开一演唱会视频
Roll over beethoven rockin in two by two. 天堂里的小贝翻身起来也开机上快递拉

Well, if you feel you like it 恩 你要是喜欢
Go get your lover, then reel and rock it. 拉着你好友也来回贴巴
Roll it over and move on up just 对,别光回贴,要说丁页~
A trifle further and reel and rock it, 丁页丁页丁页
Roll it over, 弓虽丁页
Roll over beethoven rockin in two by two. 小贝翻身起来丁页拉

Well, early in the mornin Im a-givin you a warnin 恩,1大早就顶nn发的摇滚贴
Dont you step on my blue suede shoes. 也不能让青梅发的沉下去阿
Hey diddle diddle, I am playin my fiddle, 葳蕤和evaluna 也得鼓励顶,
Aint got nothin to lose. 这样他们才继续发贴,我不亏阿~
Roll over beethoven and tell tschaikowsky the news. 小贝翻身起来去拉小柴也来顶拉

You know she wiggles like a glow worm, 摇滚好贴很多的
Dance like a spinnin top. 全黑背景+flash的那种
She got a crazy partner, 有的贴还带酷图+
Oughta see em reel and rock. 整张专辑打包下载
Long as she got a dime the music will never stop. 只要你好好丁页,好贴会继续有阿

Roll over beethoven, 小贝翻起来
Roll over beethoven, 小贝翻起来
Roll over beethoven, 小贝翻起来
Roll over beethoven, 小贝翻起来
Roll over beethoven and dig these rhythm and blues. 小贝翻起来给我狠狠丁页摇滚贴拉~~~~




_(6) _(6) _(6)
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
回复 悄悄话 又过来听歌,顺便占个SF~~~~

歌词翻译堪称一绝 ^^
登录后才可评论.