悠子

异乡寻己千百度, 蓦然回首, 依稀几点灯火阑珊处。
正文

I went to your wedding

(2007-08-02 09:28:50) 下一个

I went to your wedding
Although I was dreading
The thought of losing you
The organ was playing
My poor heart kept saying
"Your dreams, your dreams are through"

She came down the aisle, wearing a smile
A vision of loveliness
I uttered a sigh, whispered goodbye
Goodbye to my happiness

Your mother was crying
Your father was crying
And I was crying too
The teardrops were falling
Because we were losin' you

我来参加你的婚礼
虽然我伤心不已
想到终于失去你

乐队的演奏响起
我的心不停地告诉自己
“你的梦想, 你的梦想已失去” 

她微笑着,翩翩走来
带着迷人的风采
我轻轻道别,叹息无奈
我的快乐不再

你的妈妈在哭泣
你的爸爸在哭泣
我也在悄悄哭泣
泪珠滴滴。。。
因为我们失去了你

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
LiYouCai 回复 悄悄话 噢,贴上啦, 忘了。

要是能找来歌就好啦! 再陪上画。
LiYouCai 回复 悄悄话 过去学英语时就听过。

很凄美的歌!
登录后才可评论.