正文

[在女儿的眼里]

(2007-09-07 09:28:35) 下一个

把这首歌送给兰M. 愿家有女儿初() 长成的父母亲也能喜欢它. 享受女儿带给你的喜乐. 感谢她让你成为更好的你, 让你的人生更完美! 并让孩子眼中的美好世界成为你生命的目的.

[在女儿的眼里]

在女儿的眼里,
我是英雄,
强壮, 充满智慧, 无所畏惧.
真实中却是她来到我的生命,
拯救我.
在女儿的一双明眸中,
我才知道自己要成为什么样的人.

在女儿的眼里,
人人平等,
黑暗总会让给光明,
世界充满友爱, 充满和平.
上苍啊, 你给了我多么美好的礼物,
她让我在软弱时变刚强.
在女儿的一双明眸中,
我坚定了对这美好世界的信心.

当她的小手轻绕我的手指,
我的心充满欢喜.
周遭的一切因这更加美妙,
我懂了什么是爱的真谛.

当我身心疲惫,
当我将要把追求放弃,
在女儿的一双明眸中,
生命的火重新燃起.

在女儿的眼里,
我看到了未来,
看到现在和将来我希望的我.
我懂得有一天她会长大成人,
离我而去,
有她自己温馨的家, 养儿育女.
当我的生命画上句点,
我希望她带给我的幸福铭记在人们心中,
因为我一直活在女儿的一双明眸里! 

In My Daughter's Eyes

In my daughter's eye's
I am a hero
I am strong and wise and I know no fear
But the truth is plain to see
She was sent to rescue me
I see who I want to be
In my daughter's eyes

In my daughter's eyes
Everyone is equal
Darkness turns to light
And the world is at peace
This miracle God gave to me
Gives me strength when I am weak
I find reason to believe
In my daughter's eyes

When she wraps her hand around my finger
Oh, it puts a smile in my heart
Everything becomes a little clearer
I realize what love is all about

It's hangin' on when your heart has had enough
It's giving more when you feel like giving up
I've seen the light
It's in my daughter's eyes

In my daughter's eyes
I can see the future
A reflection of who I am and what will be
Though she'll grow and someday leave
Maybe raise a family
When I'm gone I hope you'll see
How happy she made me
For I'll be there...
In my daughter's eyes


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (8)
评论
土村药师 回复 悄悄话 感动,谢谢。。。
SINEAD4273 回复 悄悄话
Good one! Beautiful!

Thats the only love which is so unconditional.

申巷九 回复 悄悄话 谢谢分享!希望我活在女儿的双眸里。
可怜天下父母心,鞠躬尽瘁,无私奉献。
申巷九 回复 悄悄话 谢谢分享!希望我活在女儿的双眸里。
可怜天下父母心,鞠躬尽瘁,无私奉献。
上学前班了 回复 悄悄话 过来踩踩~ 嘿!
看来半天,,,
老乡周末愉快~~~··

楼上滴小篮子咋总蒙着半边脸脸?嘎嘎嘎嘎~····
介里木额啥事儿,,,,严重鸡肚你们有女儿滴!
小米和小麦 回复 悄悄话 谢谢你的分享!今天我正想着我对女儿的爱似乎不是那么深沉,还是在疲于应付的状态。。。
老土他炕上的 回复 悄悄话 谢分享
lanchan 回复 悄悄话 感谢她让你成为更好的你, 让你的人生更完美!
是呢,感觉到对女儿的爱最真切,最神圣,最使命。
女儿让我成熟着。

这首歌真的能让我哭呢,谢谢老G!!!
登录后才可评论.