祐子的天空

以一颗感恩的心,铭记友人,亲人和相爱的人.无论花开花谢,我一样会珍惜.
正文

Let me walk with thee

(2007-09-19 07:17:25) 下一个

Let me walk with thee

    (present to Miss Su moer)

        ----by youyou.81

The wisdom in  thy light,

Awoke my sleeping heart.

Thy eyes shine bright,

It’s best Nature’s art.

 
Nice with thee to meet,

I lost my body and mind.

In hot pursuit of thy sweet,

For thee ,no quite find.

 

Along my pilgrim journey into the sight,

Let me walk with thee right.

 

智慧充满你的眼神

唤醒我沉睡的心

天工神匠的杰作啊

是你闪烁光芒的眼睛

 

我已全然迷失自己

在偶然相识的欢欣

为追逐你的芬芳

想你  我无法安宁

 

在人生旅程的风雨中

孤单的我  愿伴你同行

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
博主已隐藏评论
博主已关闭评论