Life,Love & Dream!

Rethink my everyday in Canada.
正文

Say Goodbye to Morgan

(2007-05-12 21:58:14) 下一个

  上班的第一天就在二楼办公室遇到了Morgan,高大威武却很有亲和力。

  我的性格一直很内向,不是很擅长于社交。到Waterfront都有半年多了,可有很多人的名字我仍然记不住,每次见面都要很快的扫描一下对方的Name Tag才不至于叫错人。只有Morgan是个例外,跟他在一起总是觉得很放松也很开心。

  Morgan在公司很受欢迎,尤其是夏天,他要不厌其烦的陪喜欢他的客人们散步,拍照留影。可是每天不管怎么忙,他总是会到我们办公室来打个招呼,享受大家的宠爱。慢慢的我已经习惯了有Morgan陪伴的日子,快乐和忧伤都可以跟他分享,他是我在这个城市里唯一可以无话不说的朋友。

  日子就这样一天天的过去,我也慢慢的喜欢上了这个城市,可Morgan上班的时间越来越短。我心里隐隐约约有一种失落,直到有一天我们每个人都收到了HR发来的E-mail:

It is my pleasure to invite you to a very special retirement party!

Our dear Morgan is officially retiring from active duty here at WFC to pursue all the glories of retirement, lounging wherever he pleases, when he pleases, dining whenever he wants, and stretching his legs when the moment grabs him.

Morgan joined us in January of 2002, fresh out of training school and into the loving arms of his mom, Heike and the rest of us who walked him, watered him and attempted to prevent him from eating as much as possible.

He has been a huge asset to the hotel, special friend to the Queen and top of the pubic relations "go to list".

We wish him well in his retirement phase of life and hope you will join us for a celebration of his time here at WFC on Thursday, May 17th at 4pm in the Terrace.

Woof Woof

  Morgan走了,带走了我所有无人可以诉说的快乐和忧伤。Morgan是我们的迎宾犬,高大威武却很亲切,曾经给所有认识和不认识他的人带去了无数的快乐。

  再见了,Morgan!谢谢你带给我快乐,更谢谢你陪伴我在我最孤独的时候。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (3)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.