下里巴人的歌

下里巴人的歌曲和朗诵
个人资料
正文

以色列民歌 Over And Over - 下里巴人学唱 (附中文版录音)

(2008-09-11 08:00:35) 下一个
 
下载:

一遍又一遍 - 下里巴人 英文

一遍又一遍 - 下里巴人 中文


 

Over and Over

I never dare to reach for the moon
I never thought I'd know heaven so soon
I couldn't hope to say how I feel
The joy in my heart no words can reveal

Over and over I whisper your name
Over and over I kiss you again
I see the light of love in your eyes
Love is forever, no more good-byes
 

Now just a memory the tears that I cried
Now just a memory the sighs that I sighed
 Dreams that I cherished all have come true
All my tomorrows I give to you

Over and over I whisper your name
Over and over I kiss you again
I see the light of love in your eyes
Love is forever, no more good-byes
 

Life's summer leaves may turn into gold
The love that we share will never grow old
Here in your arms no words far away
Her in your arms forever I"ll stay
Over and over I whisper your name
Over and over I kiss you again
I see the light of love in your eyes
Love is forever, no more good-byes
Over and over I whisper your name
Over and over I kiss you again
I see the light of love in your eyes
Love is forever, no more good-byes
 

 

 


 

《一遍又一遍》



犹太民歌
薛范译配


我不敢夸口九天揽月
也不盼天国就在眼前
怎样来表达我的情怀
心中的喜悦难以言传
一遍又一遍我柔声呼唤
一遍又一遍我亲切思念
在你的眼中深情似海
真诚的爱情千年万年

回忆起当时泪珠连连
回忆起当时声声长叹
甜蜜的梦想终能如愿
我的未来将为你奉献
一遍又一遍我柔声呼唤
一遍又一遍我亲切思念
在你的眼中深情似海
真诚的爱情千年万年

树叶会随着季节更换
你我的爱却长青不变
任凭我远在海角天涯
我的心永远伴你身边
一遍又一遍我柔声呼唤
一遍又一遍我亲切思念
在你的眼中深情似海
真诚的爱情千年万年
在你的眼中深情似海
真诚的爱情千年万年

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.