个人资料
正文

请帮我个忙吧!

(2007-06-15 08:47:05) 下一个


嘿!哪位朋友能帮帮忙的?

我下星期要去度假,正在考虑我不在时你们哪位可以来帮忙浇浇花。我有七天不在家。我的花呢都是老鹳草属和秋海棠类的,所以天热的时候一天恐怕要浇二次水。附上照片以供参考。

万分感谢!我会寄明信片给你的。

另外:梯子在车库里。

--------由素不相识添油加醋翻译-------------

原文

Can You do me a Favor Please?
 
Hello,

I am going away on vacation  and was  wondering if you could come over to water my plants while I am gone.  I'll  be gone for 7 days. The plants are  mostly geraniums and begonias.  In the hot weather they'll probably need  water twice a day. I've attached  a photo for your reference.

Thanks a lot.  I'll send you a postcard.

P. S. THE LADDER IS  IN THE GARAGE




 

-- 原文和图同事寄来的
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.