正文

请求帮助,困境中

(2006-11-28 13:42:37) 下一个
我在目前的公司工作不到半年。 我很喜欢目前的工作,但是我有两个头儿。而且俩人不和,暗斗。我刚刚到公司的时候不明真象,也不知是不是什么地方得罪了其中一位,还是她故意找我麻烦。总之,目前日子很不好过。 我想换工作。可是我有一个状况,我很喜欢现在的分析工作,但是我的职称和现在的工作不对应。I have two titles on the job offer when I got the job. one is Senior administrator and other one is staff accountant. I am actually doing the financial analyst job. Can I just put the analyst title on my resume? What kind of reason I can use for leaving the company? Thank you for any suggestions.
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.