加州花坊的博客

爱神爱人,有喜乐,有盼望,活得有滋有味,过的是精彩人生。
个人资料
加州花坊 (热门博主)
  • 博客访问:
归档
正文

孤单并不孤独(Alone Yet Not Alone (Song) Performed by Joni Eareckson Ta

(2014-01-19 22:34:03) 下一个



Alone Yet Not Alone

I’m alone yet not alone
God’s the light that will guide me home
With his love and tenderness
leading through the wilderness
And wherever I may roam
I’m alone yet not alone.
 

I will not be bent in fear
He’s the refuge I know is near
In his strength I find my own
By his faithfulness he’s shown
That so mighty is his shield
For his love is now revealed.

When my steps are lost and desperate for a guide
I can feel his touch, a soothing presence at my side.
 

Alone yet not alone
Not forsaken when on my own
 

I can lean upon his arm
And be lifted up from harm
If I stumble or if I’m thrown
I’m alone yet not alone.
 

When my steps are lost and desperate for a guide
I can feel his touch, a soothing presence by my side.
 

By my side
He has bound me with his love
Watchful angels look from above
Every evil can be braved
For I know I will be saved.
Never frightened on my own
I’m alone yet not alone
I’m alone yet not alone
 


我虽孤独,却不孤单
 

(中译:基甸)
 


我虽孤独,却不孤单
主光导我,归回家园
他爱温柔,他爱轻缓
领我经过,旷野山川
无论何往,漂泊流离
我虽孤独,却不孤单

恐惧不能,把我折弯
我避难所,就在身边
他的力量,成我力量
他的信实,向我彰显
他是盾牌,如此坚强
他的大爱,向我展现

脚步迷失,绝望求引
他的触摸,赐我舒安
我虽孤独,却不孤单

不离不弃,在我身边
安然歇靠,在他臂弯
救我脱离,伤害危险
若我失脚,当我跌绊
我虽孤独,却不孤单

脚步迷失,绝望求引
他的触摸,赐我舒安
在我身边
慈绳爱索,把我裹缠
警醒天使,护我在天
所有罪恶,勇敢面对
因我深知,得救平安
再也不怕,独自面对
我虽孤独,却不孤单
 

我虽孤独,却不孤单


(转载请注明“转自基甸聊天http://ocimx.com/jdlt ”)
 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.