小时候在水边长大,学会了摇橹.你会吗?跟我学吧
个人资料
正文

Under the Sun

(2006-09-23 03:23:22) 下一个

I had a dream - of the wide open prairie
I had a dream - of the pale morning sky
I had a dream - that we flew on golden wings
And we were the same - just the same - you and I
Follow your heart - little child of the west wind
Follow the voice - that's calling you home
Follow your dreams - but always, remember me
I am your brother - under the sun

We are like birds of a feather
We are two hearts joined together
We will be forever as one
My brother under the sun

Wherever you hear - the wind in the canyon
Wherever you see - the buffalo run
Wherever you go - I'll be there beside you
Cos you are my brother - my brother under the sun

 

我有过一个梦,梦里

黛色的星空

一望无际的大草原

我们在飞,有着金色的翅膀

分不清你我

 

追随着你的心

追随着来自远方的呼唤

你的梦总是牵挂着我

我是你的兄弟

 

我们像长着同样羽毛的飞鸟

我们的心紧密相连

我们飞翔,向着

同一个归宿

 

无论在哪里你听到峡谷中的呼啸山风

无论在哪里你看到草原中的狂奔野牛

无论你去哪里

我都会在你身边

从日出到日落

https://www.youtube.com/watch?v=n2nQJb-IelE

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.