正文

英文歌曲欣赏: truly, madly, deeply - Cascada

(2007-10-06 23:19:40) 下一个


I'll be your dream
I'll be your wish
I'll be your fantasy.
I'll be your hope
I'll be your love
Be everything that you need.
I love you more with every breath
Truly madly deeply do..
I will be strong I will be faithful
'Cause I'm counting on a new beginning.
A reason for living
A deeper meaning
I want to stand with you on a mountain.
I want to bathe with you in the sea.
I want to lay like this forever.
Until the sky falls down on me...

And when the stars are shining brightly
In the velvet sky,
I'll make a wish
Send it to heaven
Then make you want to cry...
The tears of joy
For all the pleasure and the certainty.

That we're surrounded
By the comfort and protection of..
The highest power.
In lonely hours.
The tears devour you...

I want to stand with you on a mountain,
I want to bathe with you in the sea.
I want to lay like this forever,
Until the sky falls down on me...
Oh can't you see it baby?
You don't have to close your eyes
'Cause it's standing right before you.
All that you need will surely come...
I'll be your dream
I'll be your wish
I'll be your fantasy.
I'll be your hope
I'll be your love
Be everything that you need.
I'll love you more with every breath
Truly madly deeply do...

(Repead…)
I want to stand with you on a mountain.
I want to bathe with you in the sea.
I want to lay like this forever.
Until the sky falls down on me...

I want to stand with you on a mountain.


我愿是你的梦想
我愿是你的心愿
我愿是你的幻想 .
我愿是你的希望
我愿是你的挚爱
我想成为你所要的一切 .
我每呼吸一下我的爱就增加一分
爱得真挚 , 狂热和深沉 ...
我将坚定不移 , 我要忠贞不渝
这正是我所追求的新起点 .
它成为我生命的源泉
它蕴涵着深刻的意义

我想和你并肩站立在高山的顶峰
我想和你共同投入到大海的怀抱
我想和你相依为命白头偕老 .
直到海枯石烂不变心 ...

当点点的繁星在
丝绒般的夜空中闪烁
我不禁仰首对望天空
为你祝福 ,
愿能使你感动得热泪盈眶 ...
流出狂喜的泪水
为我们的欢悦和坚贞而倾洒 .

我们正沉浸在
爱的温馨和吸引力的保护下 .
伴随着孤独的时光
泪水浸透着你 ...

我想和你并肩站立在高山的顶峰
我想和你共同投入到大海的怀抱
我想和你相依为命白头偕老 .
直到海枯石烂不变心

啊 , 亲爱的 , 你可知道 ?
你不必合上你的双眼 ,
因为这一切就展现在你的眼前 .
你向往的一切就要到来 ...
我愿是你的梦想
我愿是你的心愿
我愿是你的幻想 .
我愿是你的希望
我愿是你的挚爱
我想成为你所要的一切 .
我每呼吸一下我的爱就增加一分 ,
爱得真挚 , 狂热和深沉 ...

( 重复 ...)
我想和你并肩站立在高山的顶峰
我想和你共同投入到大海的怀抱
我想和你相依为命白头偕老 .
直到海枯石烂不变心 ...
我想和你并肩站立在高山的顶峰 .

[ 打印 ]
[ 编辑 ]
[ 删除 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.