轻嘘微语

今天,炎暑来到我的窗前,轻嘘微语 - 泰戈尔
正文

今夜好冷 - 译诗

(2006-07-18 11:20:20) 下一个

《今夜好冷》
Song: Damn Cold Night
Artist: Avril Lavigne
Album:

我站在桥上 I'm standin' on the bridge
在黑暗中等待 I'm waitin' in the dark
我觉得你该到这儿了 I thought that you'd be here by now
可一切空空只有雨 There's nothing but the rain
地上没有你的足音 No footsteps on the ground
我在聆听但没有声响 I'm listening but there's no sound

(REFRAIN):
难道没有人在找寻我 Isn't anyone tryin' to find me
就没有人带我回家吗 Won't somebody come take me home

(CHORUS):
他奶奶的真冷 It's a damn cold night
回想起今生 Tryin' to figure out this life
请拉住我的手 Won't you take me by the hand
带我去闯荡江湖 Take me somewhere new
我不知你是谁 I don't know who you are
可是我,我跟定了你 But I, I'm with you
我跟你走 I'm with you

我在找寻一个地方 I'm lookin' for a place
我在找寻一个面孔 I'm searchin' for a face
这里有没有我的旧识 Is anybody here I know
因为我的一切都错了 'Cause nothin's goin' right
一切都是一团乱麻 And everything's a mess
没有人喜欢孤单一人 And no one likes to be alone

(REFRAIN)

(CHORUS)

哦,为何一切都那么迷茫 Oh, why is everything so confusing
也许我只是神经错乱 Maybe I'm just out of my mind
耶,耶,耶,耶,耶 Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

(CHORUS)

请拉住我的手 Take me by the hand
带我去闯荡江湖 Take me somewhere new
我不知你是谁 I don't know who you are
可是我,我跟定了你 But I, I'm with you
我跟你走 I'm with you

请拉住我的手 Take me by the hand
带我去闯荡江湖 Take me somewhere new
我不知你是谁 Don't know who you are
可是我,我跟定了你 But I, I'm with you
我跟你走 I'm with you
我跟你走 I'm with you

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.