MV疯子的乐园

这里收集了一些我喜欢的歌手的音乐视频MV,MTV
个人资料
文章分类
正文

深情的吟唱,不能不让人瞬间沉浸marc terenzi和sarah conner

(2007-06-11 22:49:53) 下一个
PS:这两首歌的演唱者分别是德国歌手marc terenzi和sarah conner,他们是一对夫妻。

《Just one last dance》很多人应该听过,这是情人节必听曲目,同样也是分手时听的经典歌曲,一个人边听边落泪。

重点推荐《Love to be loved by you 》这首歌曲是terenzi在婚礼上送给sarah conner的歌。在西班牙的海边,浪漫的场景,浪漫的婚礼,还有浪漫的新郎新娘,terenzi在海边大石上弹着钢琴,深情的唱着love to be loved by you。 sarah留下了幸福的泪水! 作为情歌,如此深情的吟唱,不能不让人瞬间沉浸,良久聆听。喜欢Love to be loved by you这首歌很大的一个原因是喜欢男歌手的声音,喜欢它的歌词,喜欢一个人反复听。






Marc Terenzi《Love To Be Loved By You》
 
I can’t believe I’m standing here
Been waiting for so many years and
Today I found the Queen to reign my heart
You changed my live so patiently
And turned it into something good and real
I feel just like I felt in all my dreams
There are questions hard to answer
Can’t you see…
Baby, tell me how can I tell you
That I love you more than life
Show me how can I show you
That I’m blinded by your light
When you touch me I can touch you
To find out the dream is true
I love to be loved by you

You're looking kind of scared right now
You're waiting for the wedding vows
But I don’t know if my tongue’s able to talk
Your beauty is just blinding me
Like sunbeams on a summer stream and
I gotta close my eyes to protect me
Can you take my hand and lead me
From here please yeah...yeah...

我不敢相信我一直在这里等了这么多年
直至今日才找到支配我的心灵的皇后
你让我的生命变得坚韧
并且把很多事情变得美好而真实       
我觉得就像我在梦中的感受那样
有很多问题很难回答
你不会知道。。。

宝贝,告诉我我该怎么告诉你
我爱你胜过我的生命
告诉我我该怎么让你看到
我被你的光芒刺伤了眼睛
当你抚摩我时
我能感觉到梦是真实的
我愿意你爱我
你看起来恐惧现在       
你在等待婚姻的誓言       
但是我不知道我能不能开口说话
你的美丽让我失明
就像夏日河流上的一缕阳光
我只能闭上眼睛保护自己
请你牵我的手带我离开这里。。。

宝贝,告诉我我该怎么告诉你
我爱你胜过我的生命
告诉我我该怎么让你看到
我被你的光芒刺伤了眼睛
当你抚摩我时
我能感觉到梦是真实的
我愿意你爱我
我需要你爱我
我愿意你爱我
我知道他们说我们的爱不足以坚定到永远
我也知道他们会说因为艰难的环境我们放弃我们的爱
但是他们怎么能够理解我们的爱正是上天给予我们的
让我们一直拥有着它因为它属于我们两个

宝贝,告诉我我该怎么告诉你
我爱你胜过我的生命
告诉我我该怎么让你看到
我被你的光芒刺伤了眼睛
当你抚摩我时
我能感觉到梦是真实的
我愿意你爱我
我需要你爱我
我愿意你爱我
是的
我愿意你爱我

Marc Terenzi&Sarah Conneo


We meet in the night in the Spanish café
I look in your eyes just don’t know what to say
It feels like I′m drowning in salty water
A few hours left ’til the sun’s gonna rise
Tomorrow will come an it’s time to realize
Our love has finished forever
How I wish to come with you (wish to come with you)
How I wish we make it through
Just one last dance
Before we say goodbye
When we sway and turn round and round and round
It’s like the first time
Just one more chance
Hold me tight and keep me warm
Cause the night is getting cold
And I don’t know where I belong
Just one last dance
The wine and the lights and the Spanish guitar
I’ll never forget how romantic they are
But I know, tomorrow I’ll lose the one I love
There’s no way to come with you
It’s the only thing to do
Just one last dance
Just one more chance
Just one last dance
最后一曲 哦 亲爱的 最后一曲
那个夜晚 我们在西班牙咖啡馆相遇
望着你的双眸 心有千言竟无语
泪水已令我尽陷沉溺
几个时辰过后 阳光便要升起
明日终将到来
爱情永远分离
多想和你一起(和你一起)
多想共同继续
最后一曲
再说别离
一次次挥手转身
初次相遇般难舍难离
再多一次机会
紧紧拥抱 充满爱意
因夜已渐冷
我意乱情迷
最后一曲

夜光美酒 琴声(吉它)响起
浪漫之夜 永难忘记
我知道明日将痛失吾爱
永远不能再相偎相依
舍此无它
最后一曲
再说别离
一次次挥手转身
初次相遇般难舍难离
再多一次机会
紧紧拥抱 充满爱意
因夜已渐冷
我意乱情迷

最后一曲 最后一次 最后一曲


 

  








[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
我是一只小笨鸟 回复 悄悄话 喜欢你贴得歌,可以给我一个链接吗?
登录后才可评论.