MV疯子的乐园

这里收集了一些我喜欢的歌手的音乐视频MV,MTV
个人资料
文章分类
正文

哇~什么时候看到这三个性感声音和在一起,漂亮!!

(2006-11-26 13:36:08) 下一个
 
哇~什么时候看到这三个性感声音和在一起,漂亮!!

Bryan Adams, Rod Stewart & Sting - All For Love

When it's love you give
I'll be a man of good faith.
then in love you live.
I'll make a stand. I won't break.
I'll be the rock you can build on,
be there when you're old,
to have and to hold.
When there's love inside
I swear I'll always be strong.
then there's a reason why.
I'll prove to you we belong.
I'll be the wal that protects you
from the wind and the rain,
from the hurt and pain.

Let's make it all for one and all for love.
Let the one you hold be the one you want,
the one you need,
'cause when it's all for onee it's one for all.
When there's someone that should know
then just let your feelings show
and make it all for one and all for love.

When it's love you make
I'll be the fire in your night.
then it's love you take.
I will defend, I will fight.
I'll be there when you need me.
When honor's at stake,
this vow I will make:

that it's all for one and all for love.
Let the one be the one you want,
the one you need,
'cause when it's all for one it's one for all.
When there's someone that should know
then just let your feelings show
and make it all for one and all for love.

Don't lay our love to rest
'cause we could stand up to you test.
We got everything and more than we had planned,
more than the rivers that
run the land.
We've got it all in our hands.

Now it's all for one and all for love.
It's all for love.
Let the one you hold be the one you want,
the one you need,
'cause when it's all for one it's one for all.
It's one for all.
When there's someone that should know
then just let your feelings show.
When there's someone that you want,
when there's someone that you need
let's make it all, all for one and all for love.

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (5)
评论
DUMARTINI 回复 悄悄话 STING.-漏了S. :)
DUMARTINI 回复 悄悄话 看BRYAN ADAMS的发型,此MV象是1994年版的.真实率性,相当不错!

最喜欢TING的Fields of Gold.
何等飘逸而神秘的歌手---当年THE POLICE 的主唱.
罢了 回复 悄悄话 真的很酷,谢谢分享。三个人之中我最喜欢Sting,喜欢他那张带着沧桑感、棱角分明的脸;喜欢他那带着Elegant英国口音、从心底里流出来的声音。

多年前曾和一个美国朋友和他的女儿一起到峡谷里去听Sting的露天音乐会,Sting忧郁的声音在峡谷中穿流、回荡。人们像中了魔一样在音乐中激动地摆动着、陶醉着,我的朋友紧拥着他从佛罗里达州赶来,和前妻一起生活、读大学的女儿,满脸是泪。

在Sting忧郁怅然的歌声中,我突然感到一种惶惑与浮生如寄的悲哀,就像在聆听着一个遥远而模糊,永远无法接近的梦想。一种强烈的疼痛与欠缺撞击着我的心房,我仿佛听到了那颗空虚而又无奈的心撕裂的声音。

许多年过去了,我那个朋友已在几年前的一个晚上再也没有醒过来,他走的时候才五十四岁,而我是唯一的一个和他道别的人。

如今,每当我听到Sting的歌时,我就会想到那一天,我的眼前就会浮现出人们摇摆的身影,我的朋友和他女儿相拥的情景,在音乐声中,我又听到那一阵阵心撕裂的声音。
非常酷 回复 悄悄话 超级赞~!
登录后才可评论.