个人资料
万家述评 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

四通故事(82)王永民

(2011-06-25 09:44:08) 下一个


阅读本篇请点击:四通故事(82)王永民

阅读全部故事请点击:《四通故事》最新目录



[ 打印 ]
阅读 ()评论 (13)
评论
jfchen1222 回复 悄悄话 同样情况,想继续看故事
jfchen1222 回复 悄悄话 同样情况,想继续看故事
有感而发 回复 悄悄话 Is this real? I suddenly found I could not read the latest stories here because I am not a authorized reader. Hard to believe many others got the same things.
Dear President Wan, don't tell me this is what you want, 万友会, take easy!!
sxf910 回复 悄悄话 请加我到万友会,我已是第4次注册了,不知为何,原来3次注册的账号都是只用一两天就不能再登陆了?我想可能原因是用的国内邮箱吧,现在换一个雅虎邮箱试试。
奇峰 回复 悄悄话 请加我到万友会,我已是第3次注册了,不知为何,原来2次注册的账号都不能登陆了。
俺是小李庄的 回复 悄悄话 请加我好吗:俺是小李庄的。
bishizi 回复 悄悄话 Could you please add me to the 万友会? 专门注册文学城,想看完四通故事。支持老万!
songlh 回复 悄悄话 Could you please add me to the 万友会?
I worked at Stone just after you left.I miss that time very much.
ylnc 回复 悄悄话 Please add me in also. Thanks!
yangicpart 回复 悄悄话 please count on me in your groud, and I can continue to enjoy that.
hcbw 回复 悄悄话 Me too, thanks.
saneryi 回复 悄悄话 Hi, Could you please add me to the 万友会? Your 《四通故事》 will be read by many many of your admirers. Best regards. DJ
登录后才可评论.