个人资料
林贝卡 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

When I Need You

(2007-06-23 08:39:38) 下一个


Song:When I Need You
Artist:Leo Sayer

When I need you
I just close my eyes and I'm with you
And all that I so want to give you
It's only a heartbeat away

When I need love
I hold out my hands and I touch love
I never knew there was so much love
Keeping me warm night and day

Miles and miles of empty space in between us
The telephone can't take the place of your smile
But you know I won't be travelin' forever
It's cold out but hold out and do I like I do

It's not easy when the road is your driver
Honey that's a heavy load that we bear
But you know I won't be traveling a lifetime
It's cold out but hold out and do like I do

I just hold out my hands And I'm with you darlin'
All I want to give you It's only a heartbeat away



Rebecca Lin 2007 13 Autumn In USA

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (11)
评论
林贝卡 回复 悄悄话 静谧海湾,

Thank you.

Wish you and your family have a nice summer, too.

Rebecca
静谧海湾 回复 悄悄话 "强烈抗议林贝卡文贴流动过速,害得俺在这里翻箱倒柜好不容易才找到几天前的你的回复."(zt)

太美了!!! 谢谢.

祝你和孩子们假期愉快!
林贝卡 回复 悄悄话 谦谦,

喜欢就尽管拿去。其实I am really dumb when it comes to computer stuffs. 我不会制作,只会highlight,copy and paste,借助编辑助手,改变图片的大小。

Rebecca

虔谦 回复 悄悄话 :) 强烈抗议林贝卡文贴流动过速, 害得俺在这里翻箱倒柜好不容易才找到几天前的你的回复. :)))
贝卡, 我想做一个博客首页, 里面放一个画或是类似画框那样的东西, 然后把最精华的文章目录放里头. 我就是不懂要怎样才能把文字放画里, 你知道吗? 若是, 请有空时指教一下行吗? 谢谢你的时间!
对了, 还有, 你的几幅图给我偷走了, 若不妥, 请告诉我, 我拿开.
http://blog.wenxuecity.com/blogview.php?date=200705&postID=3038
眼下我只是偷了放那里以备日后用.

这首歌我也听过, 喜欢! 谢谢分享!
登录后才可评论.