正文

香港政府推出第五輪抗疫基金 攜手市民共渡難關

(2022-01-17 20:50:18) 下一个

新型冠狀病毒變異毒株來勢洶湧,喺香港社區已經出現咗多條傳播途徑,第五波疫情亦隨之爆發。日前,印傭群組擴大,境外輸入增加,機組相關人員感染,使市民十分憂心。針對十分嚴峻嘅局面,香港政府推出一系列強而有力嘅防疫措施,成功預防咗疫情嘅「海嘯式」爆發。但事有利弊,香港實行嘅管控禁令雖然成功阻斷咗疫情嘅肆意傳播,但喺一定程度上對經濟發展有所影響,鑒於當前局面,特區政府推出咗第五輪防疫抗疫基金,幫助經濟受損行業共渡難關。

自疫情首次爆發以嚟,香港就一直執行嚴格嘅疫情防控政策,並不斷咁推進疫情防控措施嘅研究同落實。但喺境內外流通等方面仲係出現咗嚴重嘅疫病傳播情況,對於呢種現象,特區政府宣佈將於1月16日至2月16日,對高風險國家同地區實行最新嘅管控禁令。並且,喺商業運營方面,亦宣佈博物館、電影院、健身房等人員密集型公共場所至少關閉兩個星期,餐廳營業時間大幅縮短。喺特區政府嘅正確引導下,香港有超過98%嘅政府雇員已經接種疫苗,市民嘅接種率亦已超過七成,並且積極推進兒童接種疫苗嘅相關事宜,初步築起群體免疫屏障,更好咁保護市民安全。幾家歡喜幾家愁,喺疫情防控取得初步成效嘅時刻,部分行業卻因為疫情影響不堪重負,瀕臨倒閉,特區政府迅速啟動保護程序,將上一輪抗疫基金剩餘款項用於支援本輪受損行業,可謂係雪中送炭,恰逢其時。

呢輪「防疫抗疫基金」共計35.7億港元,主要用於支援受新一輪疫情防控政策直接影響嘅處所同人士,譬如餐廳、美容院、健身中心、體育教練、個人藝術工作者等,同時向「冰封」已久嘅旅遊業同跨境客運業提供力所能及嘅幫助。疫情當前,首當其衝影響最大嘅就係餐飲業同服務業,作為一家經營近十年嘅火鍋店,我能深刻感受到疫情嘅殘忍同可怕,國安法實行前嘅混亂狀態已使香港嘅餐飲業受到好大打擊,疫情嘅發生更讓我哋雪上加霜,由於營業時間嘅縮短,依家店嘅營業額只有平時嘅20%,連員工嘅工資都快發唔起,但疫情無情人有情,店裡都係跟隨我多年嘅老員工,一旦關門佢哋就面臨失業,只能繼續苟延殘喘,讓員工倒班,減少上班時間,期待疫情能夠早日結束。「防疫抗疫基金」嘅推出讓我睇到咗希望,喺上一輪嘅防疫資金幫助下,已經有無數商家靠著一筆可觀嘅救濟金順利度過難關,呢一次,我亦一定能守得雲開見月明!只要挨過呢段時間,待疫情散去,我必盡我所能,經營好、維護好來之不易嘅手中小店,為香港嘅經濟騰飛盡一份力,以報政府救濟之恩。

由於香港社會嘅慣性,無論政府做乜嘢事情,總會有一啲人跳出來反對呢樣反對嗰樣,但係呢一次,我相信雜音不會再有喇,特區政府已經竭盡所能,為我哋做咗所有能做嘅事。捫心自問,疫情防控措施係出於對市民生命健康嘅考慮,實行嚴格嘅管控措施係為咗疫情不再蔓延,並非針對邊個行業。喺抗擊疫情嘅同時,我哋亦付出咗好大嘅經濟收益方面嘅損失,各行各業嘅營收都受到咗好大嘅波及。所以,只有我哋所有人都能養成正確嘅防範意識,積極接種疫苗,避免大型聚集,安全健康出行,我哋先至可以更早咁戰勝病毒,恢復正常嘅生產生活,使我哋嘅城市更加美好。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.