个人资料
  • 博客访问:
正文

唇印---走调版

(2007-04-23 05:25:36) 下一个

周日闲来无事忙
破锣嗓子把歌唱
不为成名成家累
只求一乐精神爽

 

人說你有三顆心 不要愛我愛得不一定
鏡中有我的淚滴 你不要再說對我真心
掀開泛黃的日記 彷彿再度與你相遇
那是昨天的嘆息 你今天還說對我真心
愛我不要愛得這樣三心兩意 我不會再為你哭泣
你也許又會說我任性或說我多心
可是有紅唇印在你衣領
愛我不要愛的這樣三心兩意 我不會再為你哭泣
你也許又會說我任性或說我多心
可是你夢中喚著別人的名
---
你用你的多情刺痛我的心 你從來就沒想過我的心情
你有幾次藉口出自你真心 我不會輕易相信
你可以將心分給紅顏知己
紅顏都很美麗 紅顏都是你知己
你也許又會說我任性或說我多心
可是有紅唇印在你衣領
愛我不要愛的這樣三心兩意 我不會再為你哭泣
你可以借這理由離去 帶著你的心 分給你說的紅顏知己
愛我不要愛的這樣三心兩意 我不會再為你哭泣
你可以借這理由離去 帶著你的心 分給你那些所謂紅顏知己
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (4)
评论
melly 回复 悄悄话 回复blhw72的评论:

Helen, thanks for your nice words.

If I were a singer, would you like to be my agent and polish me? LOL

Why do not you try some English songs? Just for fun. I bet it would be very enjoyable with your cute accent.

come on.join me.
blhw72 回复 悄悄话 回复melly的评论:
Finally, I opened your gmail.
Holly Molly! What a waste! You were born a singer!
Hey, sweetie, ever thought about changing your career?;-)
melly 回复 悄悄话 回复blhw72的评论:

Gosh! What a brave girl!!! Here come more. Be careful.

http://mellyliu.googlepages.com/home
blhw72 回复 悄悄话 I adore you!

I am sitting in the first line as your loyal audience, listening whole-heartedly.......

When would we be lucky enough to hear your personal concert on broadway?;-)

Discount though? ;-)
登录后才可评论.