个人资料
正文

有爱相伴的日子 20180225

(2018-02-26 13:46:58) 下一个
情人节过去第二天,他要回家,然后休一周。

他:Hope you are having a great day.

    Yes I am, love you baby

Muah

    Muuuuah

上周二,他: How's your week?

    好, Ni ne? How about you?

Went to see the chiropractor today. He says I definitely have whiplash. Getting massage now. Sleeping hasn't great so looking forward to this.

    Get better soon

Thanks. That massage was amazing

    Great! Going home to have supper now?

Yes, I'm so tired I can go sleep. Haven't been sleeping well with my neck pain

    Sleep well tonight

Thanks. Would do better with cuddles from you. Before you push me away. ;-)

    I will cuddle with you pillow

Sounds good
 
    :-)

上周五,发来几张我俩的照片。

    What a happy couple! Sweet!

Nice memories.

周日下午,我有点发烧,在朋友家聊天,接到他的电话,告诉我约了晚餐的地方,一会儿就过来接我。

看到我感冒了,本来打算不在这里住,后来还是改了主意。

晚餐很好,可惜我不太有胃口,聊天中,他说他姐姐从南非旅游回来了,想约我俩周三见个面。

我们坐在靠窗的位子,我正好能看到门口,一对年轻夫妻走来,像是中东的, 为什么我觉得是夫妻呢,因

为,从车里下来,男的就走在女的前面两三步,拉开门进来,手一松,唰,把女的挡在外面,餐厅有两道

门,等女的自己开门进来,唰,又被第二道门挡住。女的好像很习惯的样子,两个人应该感情挺好才会出

来晚餐吧,但是这种相处模式我看着挺不习惯的。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.