个人资料
正文

有爱相伴的日子 20171116-19 试穿西装

(2017-11-21 11:09:44) 下一个
周四,So if I have green tea leaves from yesterday, can I reuse and add to them? Or do I need to clean and
 
restart?

    People say shouldn't drink it, but I drink it anyway

I'll try :)

    :-)

周六,我发:*** Supper with me tomorrow?

Ok! As you wish

    :-)

周日下午四点,Hey, later start than I'd hoped。 Call me when you can talk.

我打电话过去,他抱歉地说刚出来,问我想不想一会儿跟他去酒吧看球,我说等你来了再说吧。

我俩都不怎么饿,就在家吃个包子,喝瓶啤酒,开始试穿他的西装,周五就是他公司圣诞Party了。试了好

几件不同的衬衣和领带,效果都不错,我说我刚学了个新词,用你身上正合适,Dashing!他高兴得大嘴

咧到耳根了。

。。。
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.