个人资料
正文

有爱相伴的日子 20171026 南瓜灯

(2017-10-27 07:53:23) 下一个

今天又发了一张南瓜照片:"Did you want this instead of the big one? Bump looks a bit like a nose.

    This one is interesting

You have a choice to make

    I like the first one

Ok! Nice big one

    Yes I like it

下午三点半,让我帮他取东西:" I don't suppose you could get something for me after work on the South side?

    What do you need? Purchase something or pick up something?

Pick up. I'll call it and have it on hold under my name. Actually your name

    I can do it

Thanks! I'll call them then email you the details.

    Okay

I sent you the Email I can't pay for it over the phone sorry you'll have to pay for it there. Thanks this saves me the drive

    No problem baby

If you have any problems have them call my cell

    Okay.

东西不到$150,我又随道买了点菜,回到家他已经在等我了,看到床头柜上放着现金,问他,说是我帮他买东西的钱,我不要,可他一再坚持,我就收着了。

爸妈包的饺子,吃完我们就开始做南瓜灯,我和爸妈一人一个,他做指导。本来爸爸没有兴趣做,我说你就当自己是五六岁,玩一玩嘛。妈妈很厉害,三下五除二,刻了个忍者神龟,爸爸的那个歪瓜也雕好了,效果很不错,我们三个忙活南瓜,他在旁边拍照和录像,不一会儿,就大功告成,都很开心,我把瓜子洗出来,他找了recipy,我俩把瓜子烤上,继续看Dexter,烤得很成功,一起吃瓜子,其乐融融。

被他仰面扑倒在床上,正享受二人的甜蜜时光,外甥闯进来跟我说事儿,他有点尴尬地下了床,幸亏我们只是亲吻而已,衣冠尚整。

。。。

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.