个人资料
正文

有爱相伴的日子 20171003 逛贸

(2017-10-04 08:46:44) 下一个

本来说好到周日再见,但昨天聊天就听出来他想今天见面。

今天中午他发来:

Still have a cough from my first cold, but feel ok so far otherwise.

    Very glad to hear that.

Viruses normally show symptoms between 1-5 days after infection. This is now day 5.

    So, are you safe to meet me?

Looks like I'm in the clear. May still want to avoid direct contact with your parents to be extra safe for a few days until my cough from my first cold is done. Unless you think I should still stay away?

    You knew. :-)

Just checking. I can bring shrimp bowties for supper or your lunch tonight. Do you have some bread or buns?

    Chinese buns okay?

Sure, I think? Just nice to have toast with the pasta. Like in Puket.

    I will make some.

See you tonight then.

    See you. :-) kiss

才五点半他就过来了,吃完饭一起去贸里买护肤品,不能像出去旅游的时候一样手牵手了,手插在兜里,边走边聊,他说他打算等孩子稍微大点再提离婚,因为他断定老婆会做失去理智的事,他担心以后看孩子不方便,他的一个朋友就是现成的例子。花了很多钱,官司打赢了,也基本没有什么用,他老婆根本就不执行,再告,再赢,她口头答应,可还是不执行,找各种理由不让看孩子,拖拖拉拉好长时间,非常头痛。他还说现在就像是一个人被分成了两半,一半想离,一半不想,其实我的情况也是一样,所以我说:"Up to you baby. It's nice to be peace at home." 他说:"But it's not fair for you." 我安慰他说:"It's ok." 我俩从来没有聊过将来,听他这么说,证明他是把我放到认真对待的位置上的,这倒让我感觉有点意外。我也结婚快三十年了,前两天结婚纪念日还收到丈夫的小红包,不知道他真离了婚,我该怎么做,走一步算一步吧。

他非常热烈地说,整整一个星期没有见面,感觉时间很久。说到他姐姐还问他来着,一个月天天在一起,有没有发生冲突或者彼此厌烦,他回答,不但没有,而且几天不见还开始想念了呢,他姐姐也很高兴,说希望下次来的时候能跟我一起晚餐,也听我谈谈旅游的感受。

回来看了半天我俩旅游的照片,只要是我笑得开心的,他都觉得很美,笑得越开就越美,也不管嘴巴咧到耳边,眼睛笑没,皱纹飞起,真是怀疑他的审美水平,有一张我平举双手,背后一双白色大翅膀的照片,他很喜欢,深深地看着我说:"You are my angel!"。

高涨饱满,温柔热烈。。。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.