个人资料
正文

有爱相伴的日子 20170822 周二 I need you to comfort me

(2017-08-23 13:35:59) 下一个

周一,我发去:"Could you by me a kindle oasis, we bring it to Q." "Go to see the sun, Just like a 月牙."

Use glasses if you look! We have them here. I mean eclipse glasses. Especially you!!

  I used the welder's cover.

Perfect :-) Cool hey?

  :-) Can we help a friend to bring a box to Shanghai? We can make $220.

Nothing illegal in the box?

  No.

Too bad. ;-)

  :-)

I can't see a kindle oasis on amazon, can you?

  I haven't checked yet.

周二,他发来:"National Bao Day today."

  Haha, really?

我告诉了妈妈,她在家蒸了一些包子。下午到家发了包子的照片给他,“Are you coming?”

What do you wish?

  ;-) You know! I need you to comfort me!

Lol well glad it's all about you. Work out/walk tonight?

  I am not kidding, I really need you to comfort me.

Tough day? I'll bring gifts

  My dad...;The condo...;I lost...;I signed...! So muchthings happened baby! No time for packing.

Wow that is a crazy day. I'll be there soon.

  :-)

他说Lol well glad it's all about you. 的时候,我觉得不完全是开玩笑,因为周日那天,我有点困,睡前只是他照顾我,而我没有照顾他,他那儿鼓鼓着,嘴上却说:“你累了,今天就算了吧。”我就顺水推舟了,估计他有点不太爽。

很快他就回来了,带了两套加拿大150周年的收藏币给我。还有帮我买的两个lockbox。把我抱得紧紧的,安慰了一会儿。

锻炼完就去医院看爸爸,跟护士聊了聊,又用中文说了一会儿话,然后把妈妈一起带回家。

吃个包子就去走路,门口的河水落了很多,居然出现了沙滩,沙子很细,很多人在滩上玩,几位比基尼美女躺着、晒着,太阳正在下山,照得两岸的树和河水一片金黄,感觉好像已经到了泰国的岛上,照了几张照片。今天走了六公里。

冲个凉,运动。。。休息。

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.