个人资料
正文

20161122-23

(2016-11-24 12:38:00) 下一个

  20161122 周二 6:04pm, Watch movies together?

Tomorrow?

  Tonight

Oh No. With my friend who usually cancels. Didn't for once

  :-)

Thursday no problem

  :-)

  20161123 周三 2:56pm, I'm seeing the chiropractor.

  4:32pm, Done here. Should we meet home or you are almost done too?

Going to be leaving here in 5 minutes.

  Where should we meet?

Want to go to Beer Rev for supper or just meet at your place once I am done?

  I will be at Beer Rev

Ok

  Are you going to see the doctor today? I said we are friends, haven't worked together.

Yes right now. Hopefully will be quick. Good, thanks.

  :-)

I am driving now.

I'm at the dr now. Looks like 5 people ahead of me

  :-)

我先到餐馆等他,看了一会儿书將夜,他到了。Basil LPA 不错。说起燕的新男友早泄,他又自我推荐起来,嘿嘿,我说认识的女孩,我不好下手。看来他还是想试试的,说真的他的时间太长,尺寸又大,对我来说其实有时候是个负担。一起坐了半天才想起来亲我,我最近嘴唇干燥起皮,又涂了一点唇膏,所以就只侧过脸把嘴角给他,他说:“这不是我想要的啊”,我说我嘴唇干,他说正好让我帮你湿润一下啊,我就亲了亲他,他说:“看,好点了吧?” 他说没有找到合适的B&B,我说那我们就在家好了,白天出去玩,该睡觉的时候就回家,不是挺好?他说也好,我是不想他花钱。

他妻妹用的他的旧手机坏了,因为是他的名字,所以要他去修理,他想不好修的话就重新给她买一个。不过她极少用,而且不要智能手机,所以我推荐他7/11店的免费手机。他说今晚还有点工作要做,所以吃完饭,七点多钟我们就分头回家了。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.