道理至高无上!

我们的意志是追求什么?是公理还是私理?是自由还是专制? 正常的人类社会,是信仰下的勇气及意志,以理为至上的价值观,以法为方法论,道理的集合就是思想,......
个人资料
  • 博客访问:
正文

敌对势力越来越強的背后的逻辑

(2016-08-22 17:06:10) 下一个
[转帖][转帖]美国为何如此强大?图片告诉你答案!飞腾鹏

美国军人誓词
英文宣誓誓词复制如下“

I, _____, do solemnly swear (or affirm) that I will support and defend the Constitution of the United States against all enemies, foreign and domestic; that I will bear true faith and allegiance to the same; and that I will obey the orders of the President of the United States and the orders of the officers appointed over me, according to regulations and the Uniform Code of Military Justice. So help me God.

译文:

我,(宣誓者姓名),郑重宣誓(或声明):我将支持和捍卫美国宪法,反对一切国外和国内的敌人;同时,我也会信念坚定并忠贞于美国宪法;我会服从美国总统和我上级指挥官的命令,(前提是他们的命令)符合法规和军事法庭的法典。因此,请帮助我吧,上帝。

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.