远看

云淡风轻 天涯路远
正文

苹果派可丽饼

(2015-07-30 17:20:47) 下一个

苹果派可丽饼,好吃好做。一张可丽饼。黄油煎苹果加糖,出汤时加点薄面和肉桂粉。等稍凉时放在可丽饼上。



 

Que sera, sera
Whatever will be, will be

When I was just a little girl, 当我还是个小女孩,
I asked my mother, 我问妈妈,
"What will I be? “将来我会变成什么样子呢?
Will I be pretty? Will I be rich?" 我是否会变得美丽、富有?”
Here's what she said to me: 她对我说:
"Que sera, sera, “世事不可强求
Whatever will be, will be; 顺其自然吧。
The future's not ours to see. 我们不能预见未来。
Que sera, sera, 世事不可强求,
What will be, will be." 顺其自然吧。”

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.