正文

can\'t help falling in love with you-- UB40

(2015-06-07 14:50:27) 下一个
can't help falling in love with you 
 
Wise men say only fools rush in
But I can't help falling in love with you
Shall I stay would it be a sin
If I can't help falling in love with you
 
Like a river flows
Surely to the sea
Darling, so it goes
Some things are meant to be
 
Take my hand
Take my whole life too
If I can't help falling in love with you
 
Like a river flows
Surely to the sea
Darling, so it goes
Some things are meant to be
 
Take my hand
Take my whole life too
If I can't help falling in love with you
 
If I can't help falling in love with you
 
--------------------------------------
不禁爱上你
 
智者说只有傻子才赶在
但我不能帮你坠入爱河
我要留下来会是一种罪过
如果我不能帮你坠入爱河
 
恰似一江春水
当然,大海
亲爱的,如此这般
有些事情是命中注定的
 
牵着我的手
就拿我的整个生命太
如果我不能帮你坠入爱河
 
恰似一江春水
当然,大海
亲爱的,如此这般
有些事情是命中注定的
 
牵着我的手
就拿我的整个生命太
如果我不能帮你坠入爱河
 
如果我不能帮你坠入爱河
 
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.