正文

第一个作业: 新英语900句之生活篇 Lesson1: Schools and Education (欢迎拍砖)

(2011-12-14 01:44:41) 下一个

1. What college should I attend in the fall?
 秋季我上哪一所大学好呢?
 2. I’m majoring in history.   
 我学的是历史专业。
 3. Can you tell me where is the dormitory?
 你能告诉我宿舍在哪吗?
 4. I’m taking extra classes this semester.
 这个学期我额外选修了一些课程。
 5. Are you having problems with chemistry?
 你在化学方面有困难吗?
 6. I’m not worried about this test.
 我并不担心这次考试。
 7. The prices of textbooks have gone up.
 课本的价格上涨了。
 8. Our class has a meeting after lunch. 
 午餐后我们班要开一个会议。
 9. The new professor is very strict.
 新来的教授很严厉。
10. Do you want to study together for the exam?
 你们想一起备考吗?
11. So now that we've graduated from high school, what are you going to do?
 既然我们已经高中毕业了,你有什么打算?
12. My father says that choosing the right college is the most important decision a young person can make.  
 我父亲说,选择一所合适的大学是一个年轻人要做出的最重要的决定。
13. How long have you attended this school? 
 你在这所学校上学有多久了?
14. I didn’t receive a room assignment for the dormitory, so I need to find out what room I will be living in. 
 我没有收到宿舍安排通知,所以我需要去搞清楚我将住哪间房。
15. Have you decided on the classes you want to take this semester?  
 你有没有决定这个学期要修哪些课程?



[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.