闻香拾趣闻

我经历的,我认可的,我喜欢的
个人资料
yy56 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

选择欧洲地板时需要考虑的两个指标

(2016-04-07 09:03:01) 下一个

今天,姐姐打电话问有关进口卢森和爱格强化地板的质量问题。我在网上搜了一下,两种地板都有变形的问题。

卢森地板有自己的网站,英文名字为Kronoswiss Laminate Flooring,我没查到德国爱格,只有英国的艾格(Egger)。

评价欧洲的地板可以参考AC评分,1 最差,只能用在不常走的地方。大多数家居地板是AC2-AC3.   但是AC5最好。千万不要买没有AC评分的。

The AC Ratings are a numerical scale ranked from 1 to 5. AC 1 is the lowest rating, and products with this rating should only be used in light-traffic areas. Most residential laminate flooring will come with an AC 2 or 3 ranking, though the very best premium brands will have an AC 5 - strong enough to handle anything!

Keep in mind, if you're looking at low-end laminate flooring that doesn't have an AC rating, it probably means it failed to meet these accepted industry standards.

卢森的强化地板在美国销售AC3-AC5,而且保质期是15-35年不等。所以,在选择欧洲地板时,既要看AC评分,还要看保质期。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.