时空客

世事忙忙如水流,休将名利挂心头。粗茶淡饭随缘过,富贵荣华莫强求。
个人资料
kylelong (热门博主)
  • 博客访问:
归档
正文

爱的力量

(2013-11-23 05:16:24) 下一个
 

the whispers in the morning   清晨你还在熟睡中喃喃呓语, 
of lovers sleeping tight 
are rolling like thunder now 
as i look in your eyes            看着你的眼睛,我却听似轰轰划过耳际 
i hold on to your body 
and feel each move you make     我紧紧偎依着你, 感受着你的每一个细微缠绵, 
your voice is warm and tender    你的鼾声是那么甜美和轻柔 
a love that i could not forsake 

(first chorus) 

'coz i am your lady    我是你的心肝, 
and you are my man     你是我的宝贝 
whenever you reach for me     无论你贴紧触击我身体哪一部分, 
i'll do all that i can      我都会极力迎合 

lost is how i'm feeling lying in your arms   只要同你在一起,只要枕着你的臂膀, 
when the world outside's too    外面世界一切嘈杂都将远离我们而去 
much to take 
that all ends when i'm with you   在你的臂湾中我彻底陶醉 

even though there may be times    假如有一天我真的远离 
it seems i'm far away 
(but) never wonder where i am    不要惊奇我去了哪里 
'coz i am always by your side   我一定会和你再相遇 

(second chorus) 

we're heading for something   我们迈向新的目标 
somewhere i've never been   迈向我从未接触过的事物 
sometimes i am frightened   有时我会感到恐惧无助 
but i'm ready to learn 
('bout) of the power of love    是爱的力量,坚定了我的信心 
the power of love 

the sound of your heart beating   你心跳的声音 
made it clear suddenly    是如此坚定有力,清晰可闻 
the feeling that i can't go on    我突然感到不能独自坚强, 
is light years away   流年已悄逝

 
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.