Nothing is important but you hav

Anybody needs new friends come to me. I like to talk to you whenever and whatever. Welcome to visit me
个人资料
  • 博客访问:
文章分类
正文

癌症科學一直將人們引向錯誤的方向

(2018-10-07 14:20:06) 下一个

The cancer science has lead people to the wrong direction for so many years. It has ignored the truth that many cancer survivors real matter of cure. The cancer funds only helped the standards research. None of them care the real cancer survivors . 

As my husband’s doctor words, my husband should have passed away before January 2018. The reality is that he is still here with me. He is even getting better and better . Senator John McCain had exact same cancer one later than my husband, he should have given better treatment by the best doctor and best hospital. But he died on August 25,2018. I believe my husband will be no problem for many many years if he always follows my management.

多年來,癌症科學一直將人們引向錯誤的方向。它忽略了許多癌症倖存者真正治癒的事實。癌症基金只是幫助標準研究。他們都不關心真正的癌症倖存者。
正如我丈夫的醫生所言,我的丈夫應該在2018年1月之前去世。現實情況是他仍然和我在一起。他甚至變得越來越好。參議員約翰麥凱恩與我丈夫的癌症完全相同,應該由最好的醫生和最好的醫院給予更好的治療。但他於2018年8月25日去世。如果他總是跟隨我的管理,我相信我的丈夫多年沒有問題。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
万维假巴 回复 悄悄话 》那你知道正确的方向吗,透露一点中不中,是不是保密的?
登录后才可评论.