个人资料
正文

歌词翻译: Red River Valley (红河谷)

(2017-02-02 14:14:50) 下一个

红河谷

他们说你就要去往它乡
我会想念你,亲爱的姑娘
你眼睛明亮,笑容灿烂
它们曾照耀我们的村庄

如果你爱我就坐我身旁
不要说再见过于匆忙
请你记住这红河谷
还有真心爱你的牛郎

一直等着你的甜言蜜语
等待的时间很久很长
到如今我才放弃希望
因为你就要去往它乡

如果你爱我就坐我身旁
不要说再见过于匆忙
请你记住这红河谷
还有真心爱你的牛郎

Red River Valley

From this valley they say you are leaving
We shall miss your bright eyes and sweet smile
For you take with you all of the sunshine
That has brightened our pathway a while

Then come sit by my side if you love me
Do not hasten to bid me adieu
Just remember the Red River Valley
And the cowboy that's loved you so true

For a long time, my darlin', I've waited
For the sweet words you never would say
Now at last all my fond hopes have vanished
For they say that you're going away

Then come sit by my side if you love me
Do not hasten to bid me adieu
Just remember the Red River Valley
And the cowboy that's loved you so true

他们说你就要去往它乡
我会想念你,亲爱的姑娘
你眼睛明亮笑容灿烂像太阳
它们曾照耀我们的村庄

如果你爱我就坐到我身旁
不要说再见说得过于匆忙
请你记住这红河谷
还有真心爱你的牛郎

一直等着你的甜言蜜语
亲爱的,我等的时间很久很长
到如今我才放弃希望
因为你就要去往它乡

如果你爱我就坐到我身旁
不要说再见说得过于匆忙
请你记住这红河谷
还有真心爱你的牛郎

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.